Kızlar bebeğim 3 gündür 6 ayına girdi. Zaten hep huysuz sürekli ağlayan bebekti 2 gündür aman aman yok böyle ağlama. Dün doktora götürdük diş çıkarmıyor dedi daha varmış dişe. Hiçbir problemide yok çok şükür. Kucakta bile durmuyor., oyuncak istemiyor, bebek arabasına koyunca çığlık kıyamet koparıyor.Neden bir bebek hiçbir problem yokken ağlar?