Elifffvvv 4 günlük oğlum bugün kontrolde Kreatin kinaz yüksek çıktı doktor hiç bununla alakalı birşey demedi ama ben çok endişe ettim başına gelen var mı
96Oznur22 Benimde kızımın yüksek çıkmıştı ateşi yüksek die götürdük virüs varmış ona bağlı yükselmiş olabilir sonra bi daha kan verin dedi doktor 2 ay sonra kan verdiğimizde düşmüştü belki böyle bir durum varsa yükselmiş olabilir
Elifffvvv 96Oznur22 daha 4 günlük öyle bi ateşi hastalığı da olmadı internette bakınca biraz kötü şeyler yazıyor onları görünce endişe ettim
96Oznur22 Elifffvvv Bende araştırmıştım çokta kafama takmıştım yeni doğan olduğu için normaldir belki zamanla düşer doktor da bişey söylemediyse çokta endişe etmeyin
petitonunannesii Elifffvvv endişelenmeyin bizimde bır kaç kez alınan kan tahlilinde yüksek çıkmıştı ve doktorlar sıkıntı değil demişlerdi.