Uccanli22 valla sizi daha çok korkutmak gibi olmasın ama benim çok ağrılı oldu hem taktığı esnada hemde sonrasında 1 gün boyunca şiddetli ağrım oldu ağrı kesici kullandım 2 3 defa. Taktığıma pişman olmuştum. Benim doktorum sen sezeryan olduğun için rahim ağzın çok dardı o yüzden çok ağrılı oldu demişti. Sizin normal doğumsa o kadar ağrımayabilir.