Ben kalıpbeyaz sabun alıyorum marketten sonra rendenin ince kısmıyla rendeleyip balkona kuruması için bırakıyorum baya da çıkıyor sonra 2 veya 3 gün kuruduktan sonra onu robottan geçiriyorum granül sabun gibi oluyor 1 gün daha havalandırıp karıştırıp topaklanma olmadıysa kurumuş demektir makinanın deterjan bölümünde kullanıyorum ilk kıyafetlerini bile doğumdan önce bu şekilde yıkadım çok da memnunum içim rahat birde mis gibi çok az sabun kokar yumuşatıcı asla kullanmadım ekstra 12 dk durulama var çamaşır bitince muhakak tekrar duruşama yaparım birde dışarıya asın muhakkak temiz havada kuruması daha iyi bebeğiniz için birde çorabına varana kadar ütülüyorum şuan 4 ay 23 günlüğüz aa tabi siz direk marketten granül sabunda alabilirsiniz ama bana çok pahalı geliyor ve çabuk bitiyor böylesi heö ekonomik az maliyet çok kullanım birde kimyasal azlığı