Merhaba, 7 aylıkken bende aynı sorunu yaşamıştım, Instagram’da bir açıklamaya denk geldim faydası oldu.
Sakince sesi yükseltmeden.“ Isırmak yok ısırırsan meme yok ” diyordum. İkinciye tekrar yaparsa göğsümü kapatıp ara veriyorduk.
Bebekler her şeyi anlıyor. Bir iki kez deneyin işe yarayacaktır.