
Ay kızlar ne zamandir kendimi mutlu etmek için birşeyler almıyordum 🙄
Ben de dedim ki kendime bir Ajda alayım neyim eksik ama değil mi? İyi etmişim 🥰
Ekmek alınan paranın üstünü birleştirip pazardan 50 TL ye aldım 😆 ay ama çok güzel değil mi bayıldım ben haftaya 3 tane daha alicam 🥸🥸