Ceycey001 Kızlar kızım için randevu alcam 10 gündür gripti burun akıntısı falan vardı sadece kalpolla geçirdik 2 gündğr iyi kan tahlili için yarına gitsem olurmu biraz zaman mı geçmesi lazım bilgisi olan varmı