DenizKizi
Benim kızımda 4 ay 7 günlük. Ve aynı şeyleri bizde yaşıyoruz. Bunun sebebide artık ilk zamanlar gibi sık acıkmıyorlar. Yavaş yavaş yetişkinler gibi öğünleri oturmaya başladı. Artık iki saatte bir emmez emse bile biraz çeker bırakır. Çünkü aç değil. Bu aydan sonra tavsiye edilen 3-4 saatte bir emzirmek/beslemek. Geceleri 4-5 saat gün içindede 3-4 saat aralıklarla besleyin. Dört saat biraz fazla geliyor bana gün içinde. O yüzden 3 saat ideal olcak sanırım. Birde bu ay itibari ile bebekler epey hareketlendikleri için kilo alımları yavaşlayacak. Yavaşlamıyor olması anormal zaten. İlk üç ayda her ay en az 1 kilo alan bebeklerin 4. Ay itibariyle aylık almaları gereken kilo/gram 500-700 gr. olarak değerlendiriliyor. Bebek her ay bir kilo almaya devam etmiş olursa eğer bir yaşına geldiğinde 16-17 kilo olur buda bir yaş bebeği için çok fazla 😏