Omer_Asaf81 benimki de 2 aylık. 1 aydır meme reddi yaşıyoruz 2 aylık şuanda. Göğsüme koyduğum anda çığlık çığlığa ağlıyor kendini kasıyor sadece uykudan uyanınca uyku halinde emiyor. Pes etmiyorum ama yeri geliyor tüm gün beşiğin başından ayrılmıyorum ki uyandığı dakikayı kaçırmayayım hemen süt vereyim. Çok zor gerçekten ağladığım zamanlarda çok oldu. Yıpranmış hissediyorum ama geçeceğine inanarak devam ediyoruz