TeomaninAnnesi evvahedoğal instagramda yağmur ibicin sayfası hem web sitesi de var oradan gaz damlası probiyotik diye geçiyor bebekler de sabah 1 akşam 1 damla şeklinde onu al dua edersin bana da :) benim bebem de de gaz sıkıntısı çoktu colinox kullandık biraz bana mısın demedi bunu aldım çok şükür hiç bi sorunumuz kalmadı rahatladı resmen çocuğum