Bende hapşırma burun akıntısı boğaz ağrısı başladı dun. Malum bebeğimi emziriyorum yakın temas kuruyoruz ister istemez. Opme falan yoktu ama hiç. Bebegim dün geceden beri yediğini kusuyor ve sürekli emmek istiyor, uyku desen dalmiyor kesik kesik uyuyor ilk defa dun gece boyle oldu emzirme icin alarm kuruyorum 2 3 saatte Bi. Bebegim hep.alarmdan once uyandi belki de hic uyumadi bilmiyorum ben cok kotuydum emzirip uyutup yatirdim gozleri kapaliydi ama mizir mizir ediyordu. Her saat basi boyleydi neredeyse. Ateşi falan yok midesini mi usuttu diyorum benden geçtiyse benle aynı semptomları göstermesi gerekmez mi başka yerden başka şekilde mi kapmış acaba şifayı? Bu kadar çok kusmazdi yediğini hepsini çıkartıyor yoğun kusuyor. sonra tekrar emmek istiyor sizce hasta mı oldu bebegim ? :( 1 aylık henüz. Benden hastalik geçmedi diye seviniyodum çaktırmadan çok belirti göstermeden geçti sanırım ona da.