Kızlar 3 ay 16 günlük kızım var.2.ayından sonra doktor mama takviyesi yapın dedi kilo alımı için.Bizde günde 3 4 defa veriyoruz.geçende 3 aylıkken. Gittim 1 kilo 100 gram almış iyi dediler.Ama ben mamayı bıraktırmak istiyorum ya sütümü daha çok artırmam lazım önerileriniz neler🥹Gece oluyor baya emziriyorum gündüz de oluyor ama abartı olmuyor napsam bilemedim hipp mama kullanıyorum .Memnunum da .Ama kusuyor bazen dolu dolu.Bıraktırsam ya sütüm doyurucu olsa 🥲🥲