sdanr29 öncelikle sallanması , ellerini incelemesi , bunların hepsi çok normal . Ellerini inceliyor çünkü keşfediyor , öğrenmeye çalışıyor . Ayrıca En iyi uzmanlar bile 18 aydan önce tanı koyamıyor . Bu aylarda herhangi bir belirtinin fark edilmesi zaten çok güç . O yüzden olumsuz düşünerek kendinizi üzmeyin . Bebeğinizin bir daha asla geri gelmeyecek bu anlarının tadını çıkartın 🌸