bilinmiyorr21 Kızlar çok kötü grip oldum bebeğim 3 aylık maske falan takıyorum ama ilaç falan kullanamıyorum tüm doğal yöntemleri deniyorum ama fayda etmiyor onerdiginiz birşey var mı?