Selamlar, emzirme döneminde doktor reçetesiyle vajinal fitil (2 kutu) kullanmam gerekti. Halen kullanıyorum. Doktorum emzirdiğimi biliyor. Prospektüslerde süte geçtiği yazıyor. Bebeğe zarar vermeyeceğini biliyorum ama bağırsak florasını etkilemiş olabilir mi, hafif sulu kakası mevcut? Benzer durum yaşayan var mı?