Belki ilerde yaşayan olur diye deneyimimi yazayım araştıran bulur okur. (Kendi postuma kendim cevap vermiş olayım)
Hastaneye gittik ciğerinde çok az enfeksiyon var dedi (röntgen çekildi.)
Antibiyotik ve öksürük şurubu verildi.
Yaşayan olursa ne olur ne olmaz siz de götürün ses kısıklığı dışında belirtisi yoktu , tereddüt etmiştim ama iyi ki gitmişim. Ağlamaktan bağırmaktan ya da konuşmaktan kısıldı diye şüphedeydim.