Kızlaaar bebem iki dk yerinde durmuyor. Aşırı inat bezini değiştirirken bile ağlama krizine giriyor. Ekran göstermiyorum, gözünün içine bakıyoruz elimizden geldiğince özgür bırakmaya çalışıyoruz keşfetsin diye. Sizde durumlar ne ben bittim tükendim artık 30 yaşında bel kol kalmadı 🫠 onuda anlıyorum ama her istediğini yapmam mümkün olmuyor. Sesimi yükseltmem asla sinirlendiğimi bile belli etmem hergün oyun oynuyoruz kitap okuyoruz parka çıkıyoruz sorun nerde asla çözemedim azı dişi çıkıyor bide atak döneminde inşallah bu yüzdendir sadece. Geçici mi artık böyle mi😫