refresher Ben yeşil elma, fasülye, nohut vs yediğimde bebeğimde yemediğim zamanla anlamlı bir fark olmuyor o yüzden ben de anneden bebeğe gaz geçtiğine pek inanmıyorum ve bebekte alerji yoksa annenin her şeyi yemesi gerektiğini düşünüyorum