Asliakk Selam kızlar , oglum şuan 8 aylık ve daha önce hic sacında konak gibi bir durum olmadı ama bir kac gun once fark ettim sac dibinde vardı dedim belki iyi durulamadım sampuanı baktım dus sonrası hala var sizdede bu durum oldumu hic tavsiyeniz neler
NewMomm1 Asliakk bebe yağı var ise sürüp duştan önce bekletin zeytinyağı da olur benim oğlum da 3 aylık duş öncesi hiç bir şey yok duştan sonra yumuşadığı için kalkıyor tarakla döküyorum ben
maitea Merhaba, Banyodan 2 saat önce zeytinyağ sürüp yedirdim. Banyo öncesi taradım. 3 haftadır yoktu bugün tekrar yapacagım.