Tugba5834 Kızlar 5 aylık bebeğim bu ay içinde yaptırmak istiyorum ramazan başlamadan hatta güzel biyer önerirmisiniz
tpbm1710 Tugba5834 istanbul ateşehir doc dr ahmet güven kliniği Kesinlikle tavsiye ederim biz 2 aylık yaptırdık normal dikişli 3. Gün tamamen iyileşti ve ne bir ağlama ne bir acı
tpbm1710 Tugba5834 bize kliniğe gitmeden krem söylemişti onu sürdük daha sonra gittiğimizdede kendi iğne ile uyuşturup sünnete başlıyor zaten anne baba yanında oturtuyor
yamanismom tpbm1710 geçmiş olsun darısı bsşıma inşallah bende cuma günü yaptıracağım gitmeden hangi kremi sürmüştünüz acaba
yamanismom Safa hastanesinde doç. Dr Yavuz bey var ona yaptırdık şuan için bir sorun yaşamadık ama henüz iyileşmedi