Merhaba sorum başlıkta lütfen yardımcı olun kafayı yemek üzereyim sürekli dibimde asla ama asla her ne koşulda olursa olsun kendisi vakit geçiremiyor oyun oynayamıyor ne olursunuz yardımcı olun nasıl kendisi vakit geçirecek bu çocuk ben kendimle vakit geçirmek istiyorum çok yoruldum sürekli ağlamasından tepemde olmasından