Poncikkkk oğluma 2buçuk yaşındayken bi denememiz oldu. 5 gün boyunca hiç ilerleme olmadı. Bütün gün üstüne ve yere işedi. Durum böyle olunca hazır olmadığını düşündüm bezi geri taktım. 3 yaşa bir ay kala yani ocak ayında yeniden denedik. Bu sefer her şey güzel ilerledi. İlk gün tabiki kaçamaklar oldu ama en azından lazımlığınada yapabildi. İkinci gün herşey daha güzeldi üç dört derken çok kısa bi zamanda alıştı. Hem gece hem gündüz çıkardım bu arada. İlk üç gün gece bir iki kere uyandırdım çiş için, dördüncü gün kendisi uyandı çişi geldiği diye. Bide benimki lazımlığını sevmedi onu farkettim o yüzden bu ikinci dememizde tuvalet şeklinde olan lazımlıktan aldım sifon sesi olanlardan onda başarılı oldu. Yani kısaca çocuğunuz hazır değilse siz kendinizi parçalasanızda olmayınca olmuyor akışına bırakıp stres yapmayın😌