ezgnhr Arkadaşlar kızım 13 aylık sevdiği yiyecekler dahil 2 3 lokma alıp daha yemiyor sevdiği bir yiyeceği yapıyorum başta iştahlı yiyor 3 lokma sonra yemiyor başına gelen var mı ne yapmak gerekir
Umutveannesi ezgnhr anne sütü ya da mama içme oranı ne mesela? Yani kendini onlarla doyuruyorsa eğer ek gıdayı fazla yememesi normal. Onları da pek içmiyor derseniz iştahsız bir çocuktur aynı oğlum gibi