mom0010 sahiplendirdim (kendi kedim değildi sokaktan kurtardım sakatti 2 kedim daha olduğu icin tedavi ettim tedaviyi kendi evimde yaptım iyileşince yuva buldum) 1 gün sonra biraz halsiz gibi dedikleri için koşa koşa geri aldım çok alismisim daha da kimselere vermedim 4 yaşına girdi 3 kediyle yasiyorum artık bir de ikizlerim oldu Kadro tamam gibi 😀