gulyabani Kızlar özellikle uzun yazılarınıza noktalama işareti koymayı unutmayın lütfen. Az önce bir destan okudum ve yemin ederim tek bir nokta yoktu. Okurken beynim allak bullak oluyor valla. Sadece bir öneri, teşekkürler. İyi günler 😂
gulyabani Aysegul___ ben sinirlenince daha çok vurguluyorum istemsizce. Eşimle özellikle kavga ederken yanlış anlamasın imalarımı diye noktasına virgülüne dikkat ederim 😂😂