G123 burda kizina ipek ismini koyan anneleri tebrik ediyorum muhtesem guzel bi isim kizim olsa ipek koyardim. Ya da nil, naz belki duru. Erkek ismi olarak oglumun adi Ata cok seviyorum ismini. Onun disinda erkek isimlerinde fonetik daha onemli mesela kerem, selim, emre gibi seslenisi guzel isimler. Ege, arda bunlar da guzel. Hem klasik hem modern isimler