Linkocan Arkadaslar merhaba aranızda göz kapağı ameliyati olan veya olmayi düşünen var mı? Göz kapagimda deri fazlalığı var ve beni cok rahatsiz ediyor
kurtege YouTube da gurbetçi anne var o olmuştu . Ama hiç memnun kalmamıştı . Videoları vardı bununla ilgili bir bakın isterseniz. Göz çok hassas bir organ aslında çok profesyonel birini bulmak lazım . Umarım gönlünüze göre olur 👍
Linkocan kurtege tesekkur ederim bakacagim videolarına okuduğum yorumlara göre çoğu kişi memnun değil
kurtege Linkocan evet ya o kadının da bayağı oldu yaptıralı . Göz kapaklarında bir dengesizlik var makyajsızsa hele çok net belli oluyor . Eğer çok rahatsız etmiyorsa sizi biraz bekleyin derim . Sürekli gelişiyor , yeni şeyler çıkıyor
Linkocan kurtege evet simdi baktim eski hali daha iyimis kadinin bakışları değişmiş garip duruyor. Bencede bir süre beklesem iyi olacak :))
kurtege Linkocan bir de o Almanya’dan gelmişti . Çok bilindik bir doktormuş bu işte çok iyiymiş diye . Doktoruyla videolar falan da vardı . Kaldırdı sonra . Gerçekten çok kötü oldu kadın . Eski hali daha iyiydi . Bazen makyaj falan yapmak için kameraya yaklaşıyor . Sanki dikiş izi gibi izler var . Biraz bekle aynen . Çok gözüne batırmamaya çalış 😂