Merhaba hanımlar 6 aylık bebeğim var ben hastaydım bebeğimede geçti sanırım gece daha çok artan gürültülü bir şekilde öksürüyor emmesi normal burnu açık görünüyor ama sanki balgam tıkıyor hırıltı sesi çıkıyor gece.ne yapmam gerekir bu durumda öneriniz varmı?