Merhaba anneler başlığın biraz tuhaf oldu farkındayım☺️
Şöyle anlatayım kızımın saçları kıvırcık Ve çok ince telli. Her terlediğinde saçlar birbirine yapışıyor ve açılmaz hale geliyor.
İşin kötüsü taramama da izin vermiyor. Kuaföre gitmemize zaten imkan yok çok ağlıyor.
Ben şampuan olarak Mustela kullanıyordum daha sonra panten kullanmaya başladım ama şu şekilde sadece saçın uç kısımlarına kullanmaya başladım.
O aslında saçı bayağı yumuşatmıştı açılmasına da fayda sağlamıştı bu arada saç açıcı spreyler de kullanıyorum hani çocuklar için olanlardan.
Ama şimdi yine başa döndük pantene de yıkasam aynı Mustelayla da yıkasam aynı yani karışıyor birbirine yapışıyor ve çok ciddi tarakla müdahale gerekiyor ona da kızım izin vermiyor.
Saçları upuzun ne yapacağımı şaşırdım topladığım zaman böyle çöp gibi yani karmakarışık bir top Yumağını topluyormuşum gibi oluyor.
Önerileriniz varsa alırım şimdiden de teşekkür ediyorum🫶🥰