Snm_arya
Eğitim bitene kadar dışarıyı unutun. Yani ben gidip geldiğim yerlerde yaşanacak kaza olsun istemediğimden öyle yapmıştım. Maximum anneanne - babaanneye gittik. O da normalde gittiğimizden çok daha az şekilde. 15 günde alışmıştı. Yinede ilk bir ay, genelde geceleri, bazı kaçırma durumları yaşandı tabii ister istemez.
Bez takınca kafası karışır.
Gün içerisindede elbette altına kaçırmaları olacak. Tuvaleti geldiğinde size söylemesini söyleyin ama söylemedikleri, unuttukları oluyor. Ben ilk başladığımızda alarm kurmuştum 15 dakikada bir tuvaletin var mı diye soruyordum. Zamanla yarım saat, zamanla bir saat oldu derken bıraktık alıştı zaten kendisi söylemeye. Geceleride yatmadan kesinlikle tuvalete götürüyordum. Sonra ben gece kalkıp onu kaldırıp soruyordum. Yinede yatağa kaçırabilme ihtimaline karşı, ki biz yaşadık, koruyucu / alez almıştım.