ela14 merhaba, bize doktorumuz 3yaşından küçük olan çocuklarda alerji testi sonuç vermiyor ya da yanlış sonuç verebiliyor dedi o yüzden yapmadı 3yaşını bekliyoruz. Sizde de o yüzden alerjiniz varsa bile testte çıkmamış olabilir bebeğiniz daha küçük olduğu için. En erken süt ve süt ürünleri alerjisi sonuç veriyor, o çıkmadıysa o yoktur kesin. Onun dışında besinleri gözlemlediniz mi? Ek gıdaya başladınız mı bilmiyorum ama başladıysanız yediklerini 3Gün kuralıyla gözlemleyin, her hangi bi besin tükettikten sonra vücudu reaksiyon gösteriyor mu gözlemleyin. Eğer başlamadıysanızda emziriyorsanız kendi yediklerinizi gözlemleyin. Bu kızarıklıklarla beraber Kakasında kan mukus ve geçmeyen pişiğinizde varsa besin alerjisidir zaten. Ama kakada bu sorunlar yoksa bizim gibi atopik dermatit olabilirsiniz. Oda bebeklik alerjisi ise en geç 2-3yaşlarında geçiyormuş. Benim oğlum 3yaşına gelmek üzere bizde daha geçmedi, 3aylıkken başlamıştı. İnşallah geçer bütün yavrularımızda🙏 geçmez devam ederse astıma çevirme olasılığı çok yüksekmiş çünkü. Kortizonlu kremleride mümkün olduğunca kullanmamaya çalışın çünkü kortizon vücuttan atılmıyor ve cilt incelmesi yapıyor. Bizde çok aşırı kötü olduğumuz bi zamanda bi kere kullandık ama sonra kullanmamaya çalıştım bu yüzden. Atopik dermatitin etkilerini azaltmak için deneyimlediğim tecrübelerimi paylaştıgım bi post açmıştım isterseniz sizi etiketleyim okuyun, çoğu bildiğiniz önlemlerdir eminim ama bilmedikleriniz varsa belki denersiniz faydası olur yavrunuza. Altında da kendi önlemlerini paylaşan annelerdeoldu bende çok istifade ettim, onlarıda okuyun isterseniz.