Biz doğmadan elele dormire 2 elektrikli kullanıyoruz ve çok memnunum. Kızım 5,5 aylık oldu. Doğduğu ilk günden beri kullanıyoruz çok konforlu. Ha elektriğini hiç kullanmadık desem yeridir sallanmaya alışık yada aratan bir bebek değil ama anakucağı şart bence. İlk ay altına bir battaniye ile kullandık. Şimdi emniyet kemeri ile hala kullanıyoruz. Biz akşam yemeği yerken, ben günlük işlerimi yaparken hep onun içerisindeydi böylece kucağada çok alışmadı. Hatta anneme kalmaya gittiğimdede geceleri onda uyuyordu portatif ikiye ayrılıyor bagaja rahat sığıyor. 3 kademesi var bebek oturuncada durabilir. Biraz bebeğin durması şans işi ama biz dediğim gibi en başından alıştırdık oda sevdi.