polimo bana kendi doktorumız süt içme ama peynir yiyebilirsin dedi. Çok doktora götürdüm hepsi farklı bir şey dedi. Ama çoğunluk bebekte aşırı egzama kakada kan yoksa diyet önermesi. Diyeti açmak daha zor oluyor dediler. Bebeğin de bağırsakların alışma döneminde hafif tarzda görülebilirmiş ama ben hep temkinli gittim. 4. Ayda cilt testi yapıldı ama alerji çıkmadı. Vücudun da kızarıklık olmaya başladı muhtemelen polen alerjisi ve mevsimlikdi. Şuan 13 aylık ve gıda alerjisi yok şükür. Bazı geceler gaz sancısı devam ediyor ama o pıt çıkmadan uykuya geri dalamıyor ve ağlayarak uyanıyor. 1 yaş kontrolünde doktora söyledim probiyotik verdi onu kullanıyorum daha rahat ama bu iki gecedir yine gaz sancısı ile uyanıyor o da yedijlerinden diye düşünüyorum. Barbunya yemişti🫣