Denizinannesii12 Kızlar doktora gittim rahim ağzında yara var dedi Smear vermiştim onun sonucu çıkmış bi bakabilir misiniz yarın gidicem zaten ama merak ettim https://mutluresim.com/image/zgTFIZ
annesiyavrusu_ Denizinannesii12 merakınızı anlıyorum ama doktorunuz baksa daha iyi olmaz mı yani buradaki hanımlar herhangi bi yorum yapamaz bu çok uzmanlık gerektiren bir konu
Tazeannnee1 Merhaba testinizin sonucunu nereden baktınız bu şekilde evrak olarak bende almak istiyorum da nerden alabilirim
Denizinannesii12 iremnurcuhadar evet özel hastanede verdim ama bilgim yok canım özel sigortam var ki her hastanede de farklı fiyatlar devlette yaptırırım özel sigortam olmasa