kirpapatyasi19 Oglum 9 aylik ilk disini cikarticak allahin izniyle atesi var 37 ila 38 arasinda ates dusurucu veriyorum bol bol su veriyorum siz nasil atlattiniz
neanladinyurdagull kirpapatyasi19 4 ayına giriyor kızım 10 günü aşkındır alt iki diş şiş tırtıklı ben jel kullanıyorum rahatlatıyor.Yakın zamanda patlat inşallah.Erkenden geliyor dişler abisi gibi nurse harveys öneririm
Nazife5 kirpapatyasi19 tetagil diş granülü öneriyorum anında rahatlatıyor biz onunla rahatladık öyle uyuyordu ağrı kesici ferahlatıcı etkisi var ateşi içinde calpol veriyordum yarım kaşık