devranice bende sizin gibi konu açmıştım daha geçen haftalarda.. bebeğim doğar doğmaz solunum sıkıntısı sebebiyle aldılar emziremedim bile bi hafta kaldı dayanması çok zordu çok iyi anlıyorum sizi ama bebeğiniz için iyi olmaya çalışın sadece sütünüze odaklanın . Bende birkaç gün önce bebeğim yanımda değil diye ağlıyodum ama şu an kucağımda emzirirken size bunları yazıyorum merak etmeyin hepsi geçecek