Selam kızlar,
Yarın tam 11 ayligiz, iki gündür tek uyku yapıyoruz. İkinci uyku için çok uğraştım ağladı baya baya çocuk istemiyor dışarı çıkardım hava aldiridm getirdim ayakta dahi salladım ama asla 2.uyku istemiyor. Bu ay tek uykuya geçmemiz için çok mu erken olur ne yapacağım bilemedim. Fikir rica ediyorum