Merhaba tecrübeli anneler. Bebeğim 4 ay 23 günlük kilosu herseyi yerinde. Anne sütüde alıyor mamada. Ama 4. Ay sebebi ile memeyi bu ay hep reddetti . Bazen sabahları tutuyor uykuluyken. Hiç tutmadığında mama veriyorum yada sütümü sagip veriyorum. 90 cc veriyorum 2 saatte bir ama doymuyor sanırım. 1.5 saatte bir ağlamaya basliyor. 5. Ayına gerçek 6 gün sonra. Acaba mamayi yükseltmek birden kusarmi.? Bir kere 120 cc verdim. Sanki şişti zorlandı gibi geldi bana. Doktoruna sorduğumda ise anne sutu aliyorsa ne kadar aldığını bilmediğim için bi rakam veremicem bebeğine göre ayarladı dedi. Sizler ne kadar mama veriyorsunuz.