Gören olursa lütfen yazsın bugün bir özel eğitim öğretmeniyle konuştum 5 aylıkken 3 kere çağırırsan üçünede bakması lazim dedi bana biraz saçma geldi 5 aylık bebek sonuçta o anda başka şeylerede odaklanabiliyor sizin bebekleriniz 5 aylıkken nasildı yazarsanız sevinirim