Eceerva bende kilo yapmadı iştahımı da açmadı yani herzamanki gibi yiyorum. Çok halsizdim, gece bebek uyandığında uyanıyordum ama kalkamıyordum üzerimdeki ağırlık hissinden, kullanmaya başladıktan sonra daha enerjiğim, mental olarak da daha iyi hissediyorum 🌸