Kızlar dün bütün gün gaz sancısı çektik ne yaptıysak geçmedi hiç uyumadı akşamına artık acile gittik röntgen çektiler yoğun gaz var dediler lavman yapıldı. Lavmandan sonra rahatladı biraz arabada eve dönerken uyudu gecede uyudu yavrum çok şükür. Ama sabah bezini değiştirirken bezinin rengi daha sarı geldi gözüme bariz bi şekilde. Acaba lavmandan gaz sancısından veya çok ağladığından olabilir mi? Eğer bu kadar sarılık devam ederse bi doktora gitmeyi düşünüyorum yine. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir mi? Öyle olsa çiş yaparken ağlar diye biliyorum geceden beri baya rahat.