Kızlar ikinci bebeğe hamileyim. Geçen hafta test yaptım çift çizgi çıktı bugün adet şeklinde kanamam oldu ve adet sancım var. Uygulamaya göre 7 haftalık hamile olarak gözüküyorum. Kadın doğuma da randevu alamadım 2 hafta sonraya veriyor malum bugün de pazar o yüzden sizlere bi danışayım dedim. Sizce bu ne demek oluyor? Son adet tarihim 10 Ocak. Acaba üstüne görme vs olabilir mi? Yoksa düşük mü yapıyorum bilemedim. Tecrübesi olan varsa paylaşabilir mi?