Bugün geldi kurulumunu yaptım genel olarak güzel teknsıkıntısı yatay pozisyonu yenidoğan için çok uygun değil gibi çocuk iki büklüm gibi duruyor altına ek bi battanıyenkoyup bel destegı yaptım o şekilde işimi gördü bir kaç ay sonrası için çok kullanışlı ama