Kızlar bazen kesfetde denk geliyorum.Anne bebegini beşiğin içine koymuş.Biberonu ağzına veriyor ama biberonun altına battaniye yada yastık koyuyor.Bebekde kendi kendine besleniyor.Annede gidip işini hal ediyor.Geri dönünce bir bakmış bebek bitirmiş mamayı.Yani aranızda böyle yapan varmı?Yani acaba tehlikeli durummu? Benim kızım 2 aylık bazen mama yada süt içerken birden öksürüyor.Hemen sırtını sıvazlıyorum.Sizinde bebisler böylemi?