merhaba kızlar bebeğim 20 aylık acaba benmi çok kafaya takıyorum yada normalmi bilmiyorum anne baba teyze dede hala ananne gel git mama meme adını söyler benim adımı söyler ama abo bebek cici bu gibi gelimeleri kullanabiliyor ama cümle kuramıyor henüz sizce normalmi veya ayına göre kullandığı kelime miktarı normalmi herşeyi anlatarak yapıyorum mesela sayı sayacağım zaman kendisi demiyor parmaklarını sayıyor pisi pisi diyor bişi yaptırığı zaman şttt diye ses çıkartıyor meyveleri sayıları herşeyi anlatıyorum isteyince anlıyor örnek veriyorum topu getir çorabını getir dediğim zaman kıyafetlerini kirli sepetine at dediğim zaman falan anlıyor yapıyor ama acaba çok azmı kelime sayısı