Kendi aile hekimim eski mahallemde kaldı. Taşınma durumum olduğundan şimdilik değiştirmek istemiyorum ama 1 aya yaklaşan bebeğimi de oraya götürmek istemiyorum uzak çünkü
Şu an oturduğum mahalledeki aile sağlık merkezleri kayıtlı olmasak bile bebeğimin rutin aşılarını yapar mı?