mucizem10 ben 1 martta kutladım kızımın 1. Yaşını herşeyi kendim yaptım partiden.comdan balonları aldım beğendiğim süslemeler falan. Pastayı kendim yaptım 4 katlı, geceden dilimlenmiş börek var buzluğa attım sabah pişirdim, sarma, kurabiye, patates salatası, içecekler falan yeterli oldu bizim için çok kalabalık değildik ailecek yaptık