cereenn Sütümü arttırmak amaçlı süt sağma makinası aldım daha önce hiç kullanmadım nasıl yapacağım yardımcı olurmusunuz.? Mesela bebek her emdıkten sonramı sagayım? nasıl arttırabılırım sütümü sağımı hangi vakitlerde yapayım?
3kedili2bebekli cereenn bebeğiniz emdikten 10 dk sonra sağım yapın süt az gelecek baslarda merak etmeyin çünkü vücudunuz ona göre süt üretiyor siz sagdikca 1-2 güne artmaya başladığını fark edersiniz ilk bir kaç gün her emzirmeden sonra sağın hatta 1-2 hafta sonra azcik artınca günde 3 -4 kere falan sağın ki mastıt olmayın
adenru cereenn bebişiniz emdikten sonra sağın az geliyor diye strese girmeyin ben 3 gün üst üste günde 3 kere sağdım sol göğsüm tıkanıktı o da açıldı sütte arttı çok şükür
cereenn Peki artarmı gercekten yapmadıgım sey kalmadı😔 arttıktan sonra bırakayımmı sagmayı yıne aynı döngüde devam edeyımmı
eliflikli cereenn bebekuzmanı instagram emzirme danışmanının paylaşımlarına göre, ki bana söyledikleri çok mantıklı geliyor. Arttırmanın en sağlam yolu sağmak ama dediğiniz gibi ne zaman ne kadar aağmalı ben de bilmiyorum
iremosa 4 litre su içmeye çalış günde, bir de solgarın b12li brewers yeast isimli takviyesi var baya iyi
cereenn Bende bilmiyorum kendı kafama göre sagıp bebegım emmek isteyınce gögsümde süt kalmamazlıkta olmasın bu sefer beni istemez diye korkuyorum. Şimdilik her emzirmeden sonra sagmaya çalıstım ama o kadar az gelıyorki normaldir heralde😕
eliflikli darkledi kesinlikle şu artırıyor bu artırıyor diye yemediğim şey kalmadı doğumdan sonra kilo alır mı insan, doğumdan bir hafta sonra bile göbeğim yoktu şimdi göbek yaptım