Oğlum 21 aylık oldu 3 ay sonra 2 yaşına girmis olcak Allah nasip ederse oruçta sütten kesmeyi planlıyorum ama cesaret edemiyorum memeye çok düşkün çünkü ve hala gece emmeye uyanıyor
Hem uyanmamamsi için hem artık yeter mi ki diyorum memeye güvenip doğru düzgün bişey yemiyo
Geride kıyamıyorum hem aramızdaki o bağ bitecek diye korkuyorum 🥲hemde diyorum o süre zarfinda hasta olursa napcam çünkü hastanyken bişey yemiyo daha bi kaç gün öncesine kadr hastaydi boğaz enfeksiyonu geçiriyor bir iki gunudr yeni yeni iyi
Bazıları 2 yaşını beklemiyo kesiyo bazilarda 2 yaşını geçiyor bilmiyorum nasıl oluyo o süreç emmeden uyumaz gün içersinde de hep istiyo ne yapmam gerek sizce