Pazar gününe uykusuz olarak uyandım .🥹🥹Normalde geceleri 4 5 saat uyurdu kızım.Ama dün gece nedense saatte bir kalktı .Ama erken uyumuştu ona bağlıyorum🥲🥲Eşim desen öyle güzel uyudu ki .Dün gece zaten arkadaşlaroyla buluştu bir gibi geldi.Biz hala uyumamıştık.Sinirleniyorum ona😅😅Sizde durumlar nasıl uykusunu almış bi şekilde uyanan var mı 😅😅